Veel gestelde vragen

Wie zijn wij?

Positie-Outlet is een online positiewinkel met nieuwe positiekleding van de bekende merken. Positie-Outlet verkoopt positiekleding van merken zoals: Noppies Maternity, Mama Licious,

Queen Mum, Love2wait, Esprit Maternity, Fragile, Menonove, Boob voedingskleding, Sara, Isabella Oliver etc. Naast positiekleding verkoopt Positie-Outlet ook zwangerschapslingerie,

voedingsbeha’s en zwangerschapsbadmode van Noppies Bodyfashion, Anita Maternity, Cake Lingerie, Cache Coeur, Mammae en andere merken.

Waarom is bij jullie de zwangerschapskleding zo goedkoop?

Wij verkopen de zwangerschapskleding online en in een kleine winkel aan huis. Wij verkopen de zwangerschapskleding dus niet vanuit een duur winkelpand en hebben hierdoor lagere kosten. We kopen de zwangerschapskleding groot in, en krijgen hierdoor meer kortingen. We verkopen liever veel kleding met een kleine winst dan weinig kleding met een grote winst. Omdat we kleine winstmarges hanteren kunnen wij de zwangerschapskleding dus verkopen tegen lage prijzen.

Hoe kan ik positiekleding bestellen?

Positiekleding bestellen is op Positie-Outlet.nl eigenlijk heel eenvoudig.
Je maakt een keuze uit onze positiekleding en plaatst deze in je winkelmandje door op de knop “leg in winkelmandje” te klikken. Via het menu kun je eenvoudig een selectie maken uit de verschillende categorieën en een product selecteren. Klaar om je bestelling af te ronden? Klik rechtsboven op ‘het winkelwagen’ u krijgt nu een overzicht van de artikelen die zich in het winkelmandje bevinden . Vervolgens doorloopt u de volgende stappen:

  1. Vul nu een eventuele kortingscode die u bij een eerdere bestelling kreeg in.
  2. Klik op Afrekenen
  3. Al eerder een bestelling geplaatst en een account aangemaakt? Vul dan uw gebruikersnaam en wachtwoord in.
  4. Nieuwe klant? Dan vult u nu alle velden in. Het is handig om een account aan te maken, zo kunt u later eenvoudig uw bestelling volgen en hoeft u een volgende keer niet opnieuw alle gegevens in te vullen.
  5. Maak een keuze uit de verzendmogelijkheden: verzending of ophalen in Geldermalsen
  6. Maak een keuze uit de betaalmethodes.
  7. Ga nu door op “verder” te klikken naar de overzichtspagina van uw bestelling.
  8. Controleer alle gegevens nogmaals zorgvuldig (let hierbij vooral op uw adres en emailgegevens) en klik op “verwerk bestelling”.
  9. Uw bestelling is nu geplaatst en onze voorraden worden bijgewerkt.
  10. U wordt nu eventueel doorgestuurd naar de beveiligde betaalomgeving van uw bank om te betalen.
  11. Na afronding wordt je bestelling per mail bevestigd en zorgvuldig verwerkt.

Vragen of problemen bij je bestelling? Neem contact op met onze klantenservice en we helpen je snel verder.

Ik ben een nieuwe klant, hoe schrijf ik me in?

Als u nog niet eerder een account heeft aangemaakt kunt u zich registreren als nieuwe klant.
Klik rechtsboven op ‘Mijn Account’ en vul vervolgens de velden met gegevens in. U kunt zelf een accountnaam en wachtwoord invullen. Na registratie ontvangt u per e-mail een bevestiging van uw aanmelding en kunt u direct verder gaan met winkelen.

Wat is het voordeel van een Account?

Als u een account aanmaakt, hoeft u bij een volgende bestelling alleen in te loggen en worden uw adresgegevens automatisch ingevuld, dit bespaart u tijd.
Ook kunt u als u inlogt, zien of uw bestelling al verzonden is.

Ik heb al besteld en geen Account aangemaakt en wil deze alsnog

U kunt deze dan alsnog aanmaken, wij kunnen uw bestellingen achteraf nog aan een account koppelen, dit kunt u per email aanvragen.

Ik weet bij positiekleding niet zeker welke maat ik moet bestellen, hoe bepaal ik die?

Onze maten komen overeen met normale kledingmaten die u in de winkels vind, positiekleding is ervoor gemaakt om ongeveer 12 kilo met u mee te groeien. Valt een bepaald kledingstuk wat kleiner of ruimer, dan proberen wij dit altijd bij een artikel te vermelden. Als u dan toch nog twijfelt over de maat of pasvorm stuur dan een mailtje naar onze klantenservice. Vergeet niet het artikelnummer te vermelden in uw email. Wij proberen u dan duidelijke antwoorden te geven op uw vragen en nemen eventueel een paar maten, zodat u met een gerust hart kunt bestellen.

Ik wil meer informatie over een artikel.

Als u graag meer informatie wilt over een artikel, schroom niet maar neem contact op met onze klantenservice. E-mails beantwoorden we meestal nog dezelfde werkdag.

Hebben jullie de maat die ik wil nog op voorraad?
We hebben een automatisch voorraadbeheersysteem, bij bestelling worden dan ook de voorraden automatisch bijgewerkt en zouden op onze site alleen de maten die wij op dat moment in ons magazijn hebben liggen nog online zichtbaar moeten zijn. Is een bepaalde maat niet meer voorradig in ons magazijn, dan zal die als het goed is ook niet beschikbaar zijn in de webwinkel. Maten die dus online niet vermeld zijn, zijn dus gewoonlijk uitverkocht.

Toch is een artikel soms later weer leverbaar: bijvoorbeeld als een andere klant een bestelling met datzelfde artikel annuleert of meerder maten besteld had, waarvan er 1 retour komt. Heb je interesse in een maat die momenteel niet in voorraad is? Laat dit dan even weten, soms kunnen we hem nog bijbestellen indien dit mogelijk is of kunnen wij u laten weten als het artikel weer beschikbaar is. Vermeld altijd uw emailadres, het artikelnummer, kleur en de maat die u zoekt.

Is het 100% zeker dat alle artikelen voorradig zijn?

Normaal gesproken zou dit inderdaad zo moeten zijn (zie ook de vraag hiervoor). Hoewel we onze uiterste best doen de bestellingen nauwkeurig te verwerken, gebeurd het door menselijke fouten toch wel eens dat een artikel niet meer leverbaar blijkt te zijn. In dat geval nemen we zo snel mogelijk contact met u op. U kunt dan een ander artikel of andere maat kiezen, of het artikel of de volledige bestelling annuleren. U krijgt dan uiteraard uw geld retour. Natuurlijk doen we er alles aan om dit te voorkomen.

Hebben jullie mijn bestelling in goede orde ontvangen?

Als de bestellings-procedure helemaal heeft afgerond, krijgt u per e-mail een automatische bevestiging toegestuurd. Heeft u na een kwartier nog geen bevestiging ontvangen? Bel of mail dan even onze klantenservice en we kijken snel voor je na hoe dat komt.

Ik wilde mijn bestelling plaatsen maar 1 van de artikelen is opeens niet meer leverbaar

Wat jammer dat het u niet gelukt is om de bestelling af te ronden. De artikelselectie op de site is ‘live’ en is gekoppeld aan de werkelijke voorraden in ons magazijn. Maar denk eraan dat een artikel pas voor u gereserveerd is als u het bestelproces helemaal doorlopen en met succes afgerond heeft. Tot dan kan een andere klant hetzelfde artikel bestellen. Als dat gebeurt, ontvangt u tijdens het bestellen een melding dat het artikel niet langer voorradig is. Ik wil nog artikelen toevoegen aan mijn bestelling/kunt u meerdere bestellingen samen versturen?

Zolang de bestelling nog niet verstuurd is, kunt u een bestelling aanpassen of aanvullen. Ook kunnen wij uw bestelling even vasthouden om er een extra bestelling aan toe te voegen. Neem dan wel zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice of bel ons even op. We proberen een bestelling altijd zo snel mogelijk te versturen. Wacht dus niet te lang! Natuurlijk betaald u in dat geval ook hooguit 1 x verzendkosten.

Kunt u mijn bestelling annuleren?

Ja, als u bestelling nog niet verstuurd is, kunnen wij uw bestelling gewoon annuleren. Heeft u al betaald? Dan betalen wij gewoon het bedrag terug.

Wat doet u met mijn persoonlijke gegevens?

Uw persoonlijke gegevens worden door Positie-Outlet.nl alleen gebruikt om uw bestelling zo snel en correct mogelijk te verwerken. Uw telefoonnummer gebruiken we enkel bij vragen over uw bestelling of mogelijk ontbrekende adresgegevens. Uw emailadres gebruiken we om u op de hoogte te stellen van de afhandeling van uw bestelling. Indien u aangemeld heeft voor een nieuwsbrief dan zult u deze hooguit 4 x per jaar tot afmelding ontvangen.

Uw gegevens worden nooit aan derden verstrekt of verkocht. Je hebt altijd recht op inzage en correctie of verwijderen van uw gegevens in ons bestand. Neem daarvoor eenvoudigweg contact op met onze klantenservice. Als u een account hebt aangemaakt, log dan gewoon op de site in om je gegevens zelf aan te passen.

Kan ik de bestelling ook op komen halen in Zeist?

Ja, u kunt de positiekleding die u besteld heeft bij ons afhalen in Zeist. Doe dit wel altijd na een telefoontje of email. Zo weet u zeker dat u niet tevergeefs komt. Er is ook een mogelijkheid om de positiekleding te passen.

Kan ik de positiekleding ook komen passen?

Ja, u kunt uiteraard geheel vrijblijvend bij ons in Zeist komen passen.
Omdat niet alles opgehangen kan worden, hebben we ervoor gekozen om de seizoenscollectie en nieuwe collectie op te hangen. Lingerie, badmode en artikelen uit onze koopjeshoek hangen niet uit. Als je er zeker van wilt zijn dat je de artikelen die je online gezien hebt kunt passen, is het handig om een bestelling te plaatsen, zo weet je zeker dat de artikelen niet net uitverkocht zijn en kun je in ieder geval de artikelen die je besteld hebt passen. Natuurlijk zonder koopverplichting.

Hoe kan ik betalen in uw winkel?

Als u in onze winkel aan huis zwangerschapskleding naar wens heeft uitgekozen kunt u contant of via overschrijving betalen of PIN.

Welke betaalmogelijkheden heeft u?

U kunt kiezen uit de volgende veilige betaalmethodes: • IDeal voor Nederlandse klanten.
• Overschrijving/boeking:
IBAN nummer: NL47RABO0317215108
ten name van: Positie-Outlet – Zeist

Let op!: Bij overschrijving/boeking dient u rekening te houden met een iets langere levertijd. De levering vindt plaats op de werkdag dat het bedrag op onze rekening is bijgeschreven. Uw bestelling blijft maximaal 7 dagen gereserveerd staan.

Waarom kan ik niet betalen met PayPal of creditcards?

Om de prijzen laag te houden. Aan deze manieren van betalen zijn namelijk extra kosten verbonden, die we weer aan onze klanten door zouden moeten berekenen. Wel hebben we de mogelijkheid om online te betalen via IDEAL.

Ik twijfel of de bestelling gelukt is, wat nu?

Weet u niet zeker of de bestelling of betaling goed is afgerond, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij zullen dit dan voor u nakijken en proberen dit met u op te lossen.

Wat zijn de kosten voor verzenden van mijn bestelling?

Uw pakket wordt in Nederland gratis verzonden bij bestelling vanaf €50.00. Daaronder bedragen de verzendkosten €3,95. Bestellingen vanuit Belgie worden gratis verzonden bij een aankoopbedrag vanaf €75,00. Daaronder bedragen de verzendkosten €5,95.Wij versturen al onze kleding via pakketpost van PostNL.

Hoe snel worden de artikelen geleverd?

Wij versturen op dinsdag tot en met zaterdag alle bestellingen waarvan wij de betaling of het betaalbewijs ontvangen hebben voor 15 uur.  Normaliter worden de bestelde artikelen door PostNL de volgende werkdag geleverd en in België binnen 3 dagen bezorgd.  Helaas hebben wij geen invloed op eventuele vertragingen bij PostNL. Indien u per bankoverschrijving betaalt, wordt het pakket pas verzonden op de dag dat we de betaling hebben ontvangen. Dit kan enkele dagen duren.

Wij sturen u altijd een email zodra uw pakketje is verzonden. Het komt voor dat deze in de spam/ongewenste emailbox terecht komt. Uiteraard kunt u altijd contact met ons opnemen over de status van uw bestelling. Ook kunnen wij u een track & trace nummer mailen om uw bestelling te kunnen volgen.

Is aan de verzendverpakking te zien dat de inhoud hiervan zwangerschapskleding is?

Nee, wij verzenden uw bestelling discreet in een witte plastic ondoorzichtige verzendenvelop en vermelden geen bedrijfsnaam als afzender. U hoeft zich dus geen zorgen te maken dat als het pakket bij uw buren wordt afgegeven deze ongewild op de hoogte zouden kunnen raken van uw zwangerschap. Zo kunt u de zwangerschapskleding dus gerust bestellen voordat u aan iedereen heeft verteld dat u zwanger bent.

Kan ik de artikelen ruilen of retourneren als ik er niet tevreden over ben?

Dat is geen enkel probleem! U heeft een bedenktijd van 14 dagen en kunt de artikelen ruilen voor een andere maat of kleur of gewoon uw geld terug ontvangen.
Stuur het artikel voldoende gefrankeerd naar :

Positie-Outlet.nl, Slotlaan 293, 3701GH Zeist The Netherlands.

Geld terug? Vermeld indien u het aankoopbedrag retour wilt ontvangen uw IBAN en de tenaamstelling bij uw retourzending.
Wilt u ruilen? Plaats dan een nieuwe bestelling op onze site en vermeld in het veld kortingscode “ruiling” er worden dan geen verzendkosten in rekening gebracht en wij zullen

uw nieuwe bestelling dan versturen na:
– of ontvangst en verwerking van de retour gestuurde artikelen.
– of als u het artikel snel wilt ontvangen, uw betaling.

In het laatste geval, maken wij het retourbedrag over naar het opgegeven IBAN bij uw retourzending.

Enkele voorwaarden voor ruilen en retourneren:

  • Vermeld altijd je factuurnummer
  • Stuur de te retourneren artikelen binnen 14 dagen terug.
  • Artikelen moeten in de originele, ongedragen en onbeschadigde staat met kaartje geretourneerd worden, natuurlijk mag je de kleding wel gewoon passen!
  • Zorg ervoor dat de artikelen goed verpakt zijn, zodat ze tijdens het transport niet beschadigd worden, Tip: gebruik hiervoor onze verzendzak.
  • Panty’s, slips, boxers en strings kunnen niet geretourneerd worden.

Ik heb een artikel binnen gekregen die ik niet besteld heb/ik mis een artikel in mijn bestelling

Onze excuses hiervoor, wat vinden we dit ontzetten vervelend! Laat het ons weten via de klantenservice. Wij zullen er alles aan doen om het juiste artikel zo spoedig mogelijk te verzenden, en onze fout te corrigeren.

Hoe meld ik een klacht?

Natuurlijk kunt u van ons verwachten dat wij er alles aan doen om de artikelen in perfecte staat aan u te leveren. Toch kan het zijn, dat er ondanks onze zorgvuldigheid iets mis is met een artikel. Dit hoort nooit zo te zijn, dus laat het ons alstublieft weten. Neem contact op met onze klantenservice. Wij zullen er alles aan om in overleg met u op dezelfde werkdag nog voor een goede oplossing te zorgen of een vervangend artikel toe te zenden. Ook voor algemene klachten, klachten over de website, de levering of de voorwaarden kan je bij de klantenservice terecht. Niet tevreden over onze oplossing of ons antwoord op je klacht? Neem dan telefonisch of via klantenservice contact met ons op en we maken er snel werk van.

Kan ik mijn bestelling ook als een cadeau in laten pakken?

Op dit moment hebben wij nog geen speciale geschenkverpakkingen, wel kunnen we een leuke folder of een boodschap toevoegen aan uw bestelling.

Kan ik meerdere kortingscodes met elkaar combineren?

Helaas is het niet mogelijk om meerdere kortingscodes met elkaar te combineren.
Een tip: gebruik altijd eerst de code die de hoogste korting geeft. Waar staat MKBOK voor?

MKBOK is een keurmerk dat wij als online shop hebben gekregen, om dit keurmerk te krijgen moeten we aan bepaalde voorwaarden voldoen. U kunt deze voorwaarden op de site van MKBOK terugvinden (www.mkbok.nl) U kunt hierop als consument altijd terug vallen, en weet dat u hierdoor met een betrouwbare, veilige en goedgekeurde webshop te maken heeft.

Wanneer komt er nieuwe kleding op de webshop?

Wij proberen elke week nieuwe kleding op de webshop te plaatsen. Meestal zal dit op de maandag en dinsdag zijn. Soms lukt het een week niet, omdat we dan weer nieuwe inkopen doen. Het beste kunt u regelmatig een kijkje nemen op onze webshop.

Ik heb een tip!

Heeft u tips om onze online shop of leveringsproces verder te verbeteren? Of merkte u ergens een foutje op? Laat dit ons weten via email. We zijn altijd zeer benieuwd naar uw feedback!

Hoe blijf ik op de hoogte van de laatste nieuwtjes en acties?

Op de hoogte blijven van de laatste nieuwtjes, acties en de opruiming? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief Liever sneller op de hoogte? Like ons dan op Facebook of volg ons op Twitter.

Ik heb een vraag die hierboven niet vermeld staat, of begrijp uw uitleg onvoldoende

Heeft u een vraag die niet in dit lijstje van veel gestelde vragen voorkomt? Schroom niet! Neem dan alstublieft contact op met onze klantenservice. Wij zullen uw vraag dan z.s.m. beantwoorden ook kunt u telefonisch contact met ons opnemen.